Friday, December 11, 2009

Antara dua..

Aku bingung antara dua pilihan..Sarawak or Selangor?Di Sarawak telah tersedia jawatan untukku sebagai Pegawai Pembangunan Masyarakat S41 under Jabatan Perpaduan Negara & Integrasi Nasional yg perlu aku melapor diri pd 4 Januari nnti, namun lepas Zohor td aku dikejutkan dgn panggilan telefon dari isteriku yg menyatakan aku juga telah mendapat tawaran dari JAIS sbg Pegawai Perkhidmatan Siswazah DG41 (Kontrak) selama 2 tahun yg mana aku perlu melapor diri pd 15hb Dec ini di JAIS sebelum ditempatkan di SAM Jeram Batu 20, Kuala Selangor.
Aku perlu membuat pilihan..Para sahabat, bantulah daku..

3 comments:

nixk said...

mana satu permenent staf,amik permenent staf,skrg tak secure amik kontrak.

PutiH said...

hohoho...mijaaa..tahniah tahniah kijo molek..

PutiH said...

hohoho..mijaa..tahniah2..kijo molek

Para Pengunjung

free hit counter
Get a free hit counter here.

About Me

Seorang hambaMu yang mendamba kasihMu

Komen terkini